My lovely followers

söndag 28 februari 2010

Shoppinghelg
Denna helgen har jag hunnit med att göra en del inköp till min kortskapar samling och även shoppat lite annat smått och gott. Det är otroligt så kul det är och så lycklig man blir när man får shoppa loss.
Lustigt nog hade jag redan börjat på ett kort från WOJs Citygirl (ärligt talat, helt omedvetet) innan jag visste att det skulle bli en storhandlar helg.
Jag känner igen mig lite hur jag kan se ut när jag kommer hem från stan.
Helt oskyldigt står hon där med famnen full av kassar. För inte ska man väl ha dåligt samvete för det.... eller?!

Hjärtat och bården är stansar från Martha Stewart. Dörren är en stämpel från Stämpelboden.

Jag har satt lite gloss på fönstret på dörren men det syns tyvärr inte så bra här.

Hoppas att du har haft en bra helg och tack för titten!



1 kommentar:

Anonym sa...

WOW! Otroligt snyggt, Annette :) :)
Blir så glad och inspirerad när jag kikar in här till dig. Snygga färger du valt, inte helt oväntat från dig skulle jag tro ;)
Snart måste jag ta mig i kragen och göra ngt med Whiff of Joy stämplarna.
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...