My lovely followers

måndag 8 mars 2010

Nu har det gått mer än en vecka sedan jag var inne och bloggade. Tiden springer, men det vet väl de flesta...
Men så otroligt snabbt det går att bli bloggberoende. Har verkligen längtat efter att se vad som har hänt på de bloggar jag följer. Alltid lika spännande.

Idag har jag och Kiwa varit iväg på vårens första hundkurs. 18 st hundar var samlade i alla storlekar och åldrar. Ska verkligen bli intressant att se hur duktiga vi, dvs. både hund och matte, kommer att vara när sommaren tar vid, :o)

Tro det eller ej men jag har fått ihop en liten påskkorg. Tyvärr har jag lite problem med överföringen av bilderna men så fort det är löst lägger jag ut dem.

Ses snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar och längtar efter bilderna på korgen ;)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...