My lovely followers

söndag 19 september 2010

Tänk vad veckorna går fort för att inte prata om helgen...
Men idag har jag haft en riktigt skön och avslappnad söndag. Började dagen med att rösta...såklart. Efter det blev det en biltur med sonen, där jag satt i passagerarsätet. Det gick riktigt bra. I eftermiddags fick Kiwa min tid med lite apporteringsträning. Och dagen avslutas med korttillverkning och blogg. Det är så en söndag ska se ut... mycket familjetid och roligheter.
Veckans utmaning till Magnolia Down Under är Fancy Folds. Och det krävs minst 2 vikningar.
Jag har gjort ett Z-kort och använt Lollipop Tilda som sitter på en bit spets som var i Just Magnolia utmaning.
Även denna gången använde jag distresser till målningen. Stora fjärilen är från MS. Bladen i nedre högerhörn är utstansade med Nellie Snellens smarta stans, dvs. både formen och embossingen gör man på egen hand med stansens hjälp.



Så här ser det ut när det är helt utvikt.



Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen som är kvar.
Sköt om er därute och jag uppskattar väldigt mycket att du stannade till hos mig.






12 kommentarer:

Louise sa...

Va? Ingen text idag? Har du haft brått? :o
Nåja, det gör inget även om jag tycker om vad du skriver. Det räcker med underbara bilder på dina kort. Det här är urläckert - precis som det brukar :) Härlig vikning! Är det till Magnolia down under? :)
UNDERBARA färger och hon är ju så söt där hon sitter lilla 60´s Tilda. Fantastisk färgläggning :)
Kram!!

Annette sa...

Jag var nog lite ivrig att få ut mitt kort på bloggen idag ;o) Men nu finns det text.

Kruemel sa...

Such a cute card! Love the papers and all those beautiful butterflies you´ve put on the card!

Thanks for playing with MDUC this week!

Hugs,
Kathrin aka Kruemel

Maritha sa...

MEN SÅÅÅÅÅÅ JÄDRANS FINA FÄRGER OCH HEEEEELT SUPERSNYGGT KORT VÄNNEN!!!! WOW! =) Vart helt betagen av ditt fina kort denna gång(igen)
Lycka till i utmaningarna,det lär gå som en dans..

Kram kram

Viddan sa...

Hej!
detta kortet gillade jag skarpt. Vilka härliga färger - nästan lite halloween och pappret med fjärilarna.. mmmmmm - me like.
Ha en bra vecka!
Kram, Lena

Pinklady 68 sa...

Åååå, så lekkert kort!
Nydelige farger, layout og super søt Tilda!
Lekkert med fjerilarna også:-)

Ha en fin og kreativ vecka!
Klem Laila.

Chris_P sa...

jättefint kort!!! Snygga färger!

kram

Kylie sa...

A very beautiful card. I love the bright colours. A fantastic work of art.
Thanks for playing at MDUC this week,
Hugs
Kylie

Anna sa...

Vilket kanonsnyggt kort!! Färgvalen är så fina, dessutom kul vikning.

Stampin'Piper sa...

Wonderful card! Great colours!

Thanks for joining us at MDUC this week, Hugs Tanja

Petra sa...

Hej vännen.
Vilket underbart kort. Färgerna är jättefina och som vanligt så fint målat.Gillar de små fjärilarna. Ha en underbar helg och shoppa lugnt.
Kram petra

Veronik@ sa...

Vilket underbart kort. Blir inspirerad att öra något liknande i de färgerna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...