My lovely followers

tisdag 7 december 2010

Fler timmar...

Det är bara att konstatera, dygnet skulle haft fler timmar...
Det är så mycket man måste göra, så mycket man vill göra och däremellan ta det lite lungt och umås med vänner och familj. Så, ja, det behövs fler timmar helt enkelt.
Men egentligen handlar det nog bara om att prioritera (usch vad tråkigt det lät). Men när man är tidsoptimist som jag är så tror man iallafall att man kommer att hinna med allt som man hade tänkt sig... Eller så skulle man bara behöva sova ett par-tre timmar varje dygn, det hade också funkat ;o)
Nog tjatat om detta... Jag har gjort ett par födelsedagskort mellan julkorten. Det första var ett beställningskort från min arbetskamrat, som skulle vara till en 15-årig tjej som gillar rosa. Här blev till och med insidan dekorerad ;o)
Andra kortet gjorde jag till min svärmor som fyllde år. Hade faktiskt ingen bra idé så jag satt en halv stämpelträff för att försöka få till detta. Men det visade sig att det blev ganska uppskattat ändå.






Så var det dags att stänga ner för idag.
Jag hoppas att ni snart tittar in igen och psst...
lämna gärna en kommentar innan ni går ;o)


9 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

To kjempefine kort!! Nydelig med rosa og et herlig motiv til en 15 åring:-)
Super søt Tildakortet til din svigermor.

Ha en fin førjulstid! Klem Laila.

Maritha sa...

Men jösses stumpan vilka fina kort du gjort!!!! Det första är ju bara såååå coolt och passare en 15 åring HUR bra som helst..Urläckert vännen!
Det är andra är helt bedårande fint och är verkligen rena drömmen att få ju...så snyggt!
Tack goaste du för alla dina fina och roliga kommentarer,det är ju bara såååå kul när du tittar in!!
Ha det så bra vännen
Kram Maritha

Alva sa...

ÅÅH, vilka fina kort!! Fin blogg du har oxå =)
/Alva

Viddan sa...

Så fina kort! Så olika och det är en proffsighet att kunna göra det. Jag gillar kombinationen av det rosa och svarta. Ha en fortsatt bra vecka! Kram, Lena

Louise sa...

Hej vännen min :)

Läser mellan raderna (eller inte, för det behövs knappt ;)) att du har det lite stressigt nu :( Usch! Jag avskyr stress! Själv har jag det jättejobbigt på jobbet just nu..eftersom mina kollegor är borta ganska mkt, vi turas om...:(

Otroligt fina kort! :) Precis som Lena gillar jag verkligen att korten är så olika men ändå lika snygga ;) Jag förstår att din svärmor gillade kortet, det hade jag också gjort (Visst heter jag Laila? ;))
Massa kramar!

Petra sa...

Hej hopp
Härligt att få inspireras av dina kort.
Stämpeln på det rosa kortet är bara så fin och passande. Ser att du har använt de underbara papperna från Maja till svärmor. Alltid lika spännande att se vad du ska bjuda på, ser fram emot att få se lite fler julkort;)
Kram Petra

Pysselbus sa...

Hittade till dina underbara kort via Louise... Helt fantastiska skapelser, ruskigt läckert färglagt... Här måste följas... :-D

Ha en härlig dag!
Kram

Linda

Chris_P sa...

Himla fina kort du har gjort!!

Bullmamman sa...

Jättehärliga kort! Min erfarenhet är att en bloggrunda duger fint mot stress och jag slappnar i alla fall av när jag får vila ögonen på dina fina alster!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...