My lovely followers

söndag 6 februari 2011

En riktig pysselhelg

Lite sent inlägg...
... men jag måste bara säga, JIPPIE, jag var en av de lyckliga som vann topp 5 i MDUC "80, med mitt bok-kort! Sååå jättekul! *stolt*
Tack för alla goa kommentarer och till mina nya följare.

I helgen har jag ägnat i stort sett all min tid åt pyssel. Kan ni tänka vilken lyckohelg :D Lördagen spenderade jag och Louise tid och pengar på att shoppa en massa godsaker, bla. papper, dies och annats smått och gott.
Och idag har vi pysslat hela dagen! Ni förstår lyckoruset, va ;o)
Det är bara så synd att helgen tar slut så fort :o(

Idag tänkte jag visa ett födelsedagskort med nya Tilda med ballong. Supersöt!
Hon är målad med distresser på akvarellpapper. De mönstrade papperna är från Magnolia och Maja Design. Eftersom det inte syns får jag berätta att blommorna är sprayade med Glimmer Mist...
På senaste tiden har jag fått dille på "Crakle Paint", så det lär dyka upp på en del kort framöver :o) Jag tycker att det bryter av det stilrena och ger en cool effekt. Här har det hamnat på en swirl. Star Dust stickles klarar jag inte mig utan längre. Enligt mig finns det alltid någon detalj som behöver glittras till lite, som tex. en ballong eller hörndekorationer ;o)





Nu är det dags att stänga igen pysselfabriken för denna veckan och inhämta nya krafter till nästa veckas kreativitet! Och till lite jobb också , såklart ;o)
Ses snart!


6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort i herlige pastell farger!
Så søt Tilda og flott pyntet.
Scrappe og shopping helg er perfekt:-)

Ha en fin kommende vecka!
Klem Laila.

Louise sa...

Hej igen snäckan!
Vad härligt att se ett riktigt RÅÅÅÅSA kort här hos dig :) Det är fantastiskt vackert kan jag säga! Tack för en bra början på min rosa dos ;) Dessutom vill jag passa på att tacka för en underbar helg! Jag blev så mkt lyckligare efter en rejäl dos pyssel!

Tilda är målad sååå vackert, papperna är alldeles fantastiska till och ric rac bandet och den underbara sektorn är pricken över i :)

Ha en underbar dag (trots att måndagar involverar jobb ;))

Kram

Maritha sa...

Men OJ OJ.....vilket kort pinglan!!! WOW! Så galet fint att jag bara döööööör!! Helt underbart fint med cracklepainten,det är verkligen en COOL effekt! Snyggt dekorerat så man svimmar nästan....Det här va ett PANGKORT vännen!
Grattis till topp 5an me!! Jag har nu gjort ett bokkort jag me,blev så sugen när jag såg ditt...hi hi
ha det bäst vännen
Kramen

Unknown sa...

Oj oj vilket supergulligt kort, så romantiskt färgval och ljuvliga detaljer, som vanligt helt perfekt färglagt.

Kram Ingela

Petra sa...

Hej vännen
underbart att få se ett rosa kort hos dig.Bara så himla fint. Lite avis är jag på en underbara helg, men det kommer väl fler.Får hålla med Maritha om craklepainten, så fint. Grattis till vinsten med ditt underbara bokkort.
Ha en underbar vecka.
Kramelikram

Pysselbus sa...

Åhh, så galet fint! Helt fantastisk färgkombo och så mycket härliga detaljer!! Läckert!

Kramis
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...