My lovely followers

tisdag 22 februari 2011

Utförsäljning

Tråkiga nyheter på Stämpelgården.
Tyvärr har Millan och Marie tagit det tunga beslutet att stänga Stämpelgården. Läs mer här.
För min del tycker jag att det är jättetråkigt men de har mitt fulla stöd i sitt beslut.
Därför har Stämpelgården en stor utförsäljning med 50% på i stort sett hela sitt sortiment.

Jag vill passa på att tacka Marie och Millan för ett fantastiskt jobb med butiken. Ni har alltid varit så trevliga och hjälpsamma och det har varit en fröjd att besöka er i butiken. Och framför allt för att ni gav mig äran att få ingå i ert team!
Tusen tack och lycka till med era fortsatta utmaningar. Jättekram till er!

1 kommentar:

Maritha sa...

ÅH va trist,men ibland så måste det bli så!! Jag ska genast hoppa dit och kolla líte....
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...